Bill Engvall: Here’s Your Tank!
Comedian Bill Engvall wants a Zenlike fish tank for his new office in Hollywood, but weight restrictions throw a wrench in their plans. In Vegas, the guys build a tank with fish, lizards and insects for the home of Penn Jillette.