Gabriel Iglesias' Fluffy Tank
Comedian Gabriel Iglesias wants ATM to build him a tank for his newly remodeled office. Wayde and Brett attempt to integrate his love of vintage buses into a unique pair of tanks, but a grand theft heist may put on the brakes.