Down the Hill
13-year-old Abby Williams and 14-year-old Libby German go on a popular hiking trail for a short walk and then disappear. Then, 13-year-old Dylan Redwine vanishes on Thanksgiving break, 2012 while visiting his dad in Vallecito, Colorado.