Homicide Hunter: Devil in the Mountains
While trailing a heartless killer, Lt. Joe Kenda connects his case with two unrelated murders launching him into a search for a serial killer.
A man found stabbed and burned launches Lt. Joe Kenda on a manhunt. When the trail goes cold, Kenda connects the dots among a string of otherwise unrelated heartless murders leading him into his first and only search for a serial killer.