Antonia and Natasha
Antonia took control of her battle with food addiction to lose 190lbs, but the extra skin is keeping her from feeling confident and sexy. Natasha lost almost 300lbs after gastric bypass surgery but now struggles with carrying a lot of saggy excess skin.