Stephanie, Darcy, and BJ
Stephanie and her mom Darcy lost a combined weight of 320lbs and hope to both be approved for life changing skin removal surgery. BJ overcame drug and food addiction to lose a staggering 350lbs only to be left with his body covered in loose excess skin.