Kentucky Thrill Ride
Mike and Elizabeth Turpin are the perfect couple. But when Elizabeth meets a mysterious woman with a disturbing secret she finds herself plunged into an out of control world of casual sex, drugs, steamy lesbian affairs and ultimately, a shocking murder.