Northern Exposure
Ruby and John Ruffolo’s marriage is threatened when John’s legal troubles drive him to multiple infidelities. Leaving a streak of scorned women in his wake, John mysteriously disappears. And the hunt for him reveals a deprave reality no one saw coming.