Wealthy Men Only
Nanette Packard thought she had it all -- beautiful kids, a wealthy fiancé and a hot young lover. Now she’s in prison for murdering her husband-to-be. Her desperate daughter and a friend hope Chris and Fatima can prove they got the wrong woman.