Quadruple Trouble
Ashley gives birth to quads 12 weeks early. Unprepared Mars and Doug struggle with their new roles. Kristina is torn between wanting to work and care for her baby in Brooklyn, and we meet Destiny and Sal, a duo with fiery, battling families.