Ready or Not, Here Comes Baby
Ashley and Tyson await their high-risk quadruplets' birth, while Doug and Mars race to the hospital in early labor. Type A couple Kristina and Jason attempt to craft a meticulous birth plan, but have no clue how they are going to work while raising baby.