Cattle Mutilation Mystery
Paul Beban looks for answers in a 60-year-old string of unsolved cattle mutilations across the US. After finding evidence of government cover-ups and connections to UFOs, Paul heads to a remote Nebraska farm to unmask who or what is behind the phenomenon.