Monsters of the Deep
Paul Beban sets out to bring the truth about sea monsters to the surface. After exposing a US Navy encounter with an unclassified creature in a Caribbean trench, Paul tracks a similar one said to be hiding in the dark depths of Vermont's Lake Champlain.