High Proof Highlands
When Josh moves into a remote farmhouse, Tickle and the Laws help devise an underground transport operation. In the highlands of Mexico, Tim gets hands-on turning 7-year-old agave into age-worthy tequila. Mike and Jerry attempt a sweet corn shine recipe.