Appalachian Ambrosia
Mark and Digger make a high-proof version of a favorite Southern dessert. Tim takes a backwoods ritual into the lab and onto store shelves. Amanda lends Mark and Huck her cutting edge process for infusing flavor into their old-school corn whiskey.