In His Father's Eyes
A home inspection in a Texas town turns bad as housing code enforcer Michael "Pee Wee" Walker and 22-year-old Adam Ward clash over rights and wrongs. The clash sets both men and their devoted fathers on a collision course that ends in a deadly tragedy.