Shot in the Foot
Federal agents suspect beloved podiatrist Ron Mikos of massive Medicare fraud. Their star witness is Mikos' patient Joyce Brannon, a retired nurse. With a grand jury date just days away, the doctor and the nurse are hurtling toward a deadly face-off.