Nests of Giants
Deep in the Northern California wilderness, Russell stops at nothing to reach a nesting site while Mireya and Bryce uncover evidence that a family of Bigfoot is nearby. Meanwhile, Ben speaks with a witness who had a chilling encounter with Bigfoot.