Breeding Ground
Bryce Johnson, Dr. Mireya Mayor, and Russell Acord have scoured North America in search of the cryptid known as Bigfoot. Now, they've returned to northern California to explore compelling evidence and unlock this centuries-old mystery -- once and for all.