Kitten Around
Lion adopts a kitten and names it Eureka, but it wreaks havoc on the castle. Dorothy realizes Eureka isn't an orphan, she's lost. When Dorothy and friends return Eureka to her family, they find Purrville is being terrorized by a Rak!