Jinxed
Ozma and Dorothy say something at the same time. Dorothy calls out "jinx." Dorothy and Ozma lose their voices since in Oz saying "jinx" sticks. They must travel to the land of Jibber Jab and meet the Yakity Yaks for the antidote.