Hellcat Ammo/Flamethrowers
Bob and Owen roll up their sleeves to search for WWII-era ammunition for a Hellcat tank. The owner offers them the bonus of getting to fire off some live rounds. Then the guys light up a special photo shoot with WWII and Vietnam War-era flamethrowers.