Ha-Go Tank/Paratrooper Bike
Vintage Productions owner Bob and partner Owen track down rare military treasures for their clients. They source a WWII Japanese tank, haggle over a Saddam Hussein propaganda piece, and strap on a parachute to make a deal on a WWII Paratrooper bicycle.