Deadly Disappearance
In Oregon, a murder suspect flees from the courthouse, sparking a manhunt. In Arizona, an art heist has officers reaching new heights. In Wisconsin, a carjacker attacks a superstore shopper before taking off and causing a three-county-wide pursuit.