Carbon Dating and a Stuffed Raccoon
Sheldon joutuu ongelmiin lapsinero Paigen kanssa tiedemuseossa sillä välin, kun George Seniorin on leikittävä terapeuttia Paigen kinasteleville vanhemmille, Barrylle ja Lindalle. Mary, Georgie ja Missy auttavat Meemaw'ta pihamyyjäisissä.