A Rival Prodigy and Sir Isaac Neutron
Kun tohtori Sturgis luo siteen Paigeen, toiseen 10-vuotiaaseen neroon, Sheldonin mustasukkaisuus johtaa Meemaw'n väliintuloon. Sillä välin Mary kutsuu Paigen perheen leikkitreffeille.