Franceska ja Renny
Ensimmäisessä jaksossa temperamenttinen morsian saa miehekseen rauhallisen tyynnyttelijän, kun espoolaispariskunta Francesca D'Ambrosio, 24, ja Renny Mattlar, 24, sanovat tahdon.