Yes We Can Can
Kauden aloitusjakso. New Orleansissa juhlitaan Barack Obaman valintaa. Desautel avaa oman Bywater-ravintolansa. LaDonna rakentaa uudelleen Gigin baarin. Koulubändin ohjaaja Batiste sekaantuu oppilaidensa elämään.