Urheilu
Miguel "Sugar" Santos on baseball-pelaaja Dominikaanisesta tasavallasta. Hän haluaa nousta tähdeksi auttaakseen köyhää perhettään. 19-vuotiaana hän pääsee Yhdysvaltojen alaliigajärjestelmään mutta alkaa kyseenalaistaa elämänsä päämääriä.