Last Sons of Krypton
Toiminnantäyteisessä kauden päätösjaksossa Supermanin pahin painajainen herää henkiin ja Lois kohtaa Leslie Larrin. Sillä välin Lana, Kyle ja Sarah päättävät jäädä auttamaan kenraali Lanea.