War of The Damned: Separate Paths
Spartacus ja kapinalliset saapuvat risteyskohtaan. Hellittämätön Crassus johtaa miehiään kovin ottein Spartacusta takaa ajettaessa, ja Tiberiuksen ja Caesarin välinen kiista eskaloituu.