Never Grow Old
Kun lainsuojattomat valtaavat rauhallisen amerikkalaisen rajaseutukaupungin, se on vain hyväksi hautausurakoitsijalle, kunnes hänen perhettään aletaan uhkailla ja uhriluku sen kun kasvaa.