Yhteistyössä LeBron Jamesin ja Maverick Carterin kanssa, HBO Sports esittää uuden käsikirjoittamattoman ja suodattamattoman keskusteluohjelman, jossa nähdään urheilun ja viihdemaailman suurimpia tähtiä.