Rikoksen anatomia
Perehdymme Kristiina Komulaisen johdolla suomalaisia puhuttaneisiin ja koskettaneisiin rikoksiin. Uudella kaudella käydään läpi muun muassa Koskelan teinisurmaa, Tampereen palkkamurhatapausta sekä moottoripyöräkerhon paloittelumurhaa.