Peter Nygård: Naamion takana
Miljonääri Peter Nygård pidätettiin joulukuussa epäiltynä mm. alaikäisiin kohdistuvista seksuaalirikoksista. Kotimainen dokumenttisarja avaa pala palalta Nygårdin persoonaa ja rikollisia toimia useiden hänet tunteneiden suomalaisten kautta.