The Talented Mr. Rollins
Valehtelijat kärsivät yhä Hannan sieppauksen ja synkän kohtalon traumasta, mutta heidän on siirrettävä huomionsa toiseen ystäväänsä. Suojellakseen Alisonia Uber A:n uhkauksilta valehtelijat yrittävät pelastaa hänet sairaalasta.