Till DeAth Do Us PArt - Part 1
Valehtelijat ovat jatkaneet eteenpäin A.D:n jälkeen ja he nauttivat uudesta elämästään. Emily ja Ali nauttivat kotoisasta perheonnesta, Hannalla, Calebilla ja Arialla on nousujohteiset urat, ja Tobyn vierailu ilahduttaa Spenceriä.