Nopeushullu sähköskootterin kuljettaja
Poliisi saa hälytyksen käynnissä olevasta asuntomurrosta. Moottoripyöräpoliisi ryhtyy jahtaamaan sähköskootteria, joka hurjastelee Södermalmilla 60 km/h.