Lainvalvojat Helsinki
Ohjelmassa seurataan muun muassa Helsingin järjestyspoliisin, rikospoliisin, karhuryhmän sekä kenttävalvontayksikön työtä ja hälytystehtäviä. Lainvalvojat Helsinki pohjautuu alkuperäiseen Lainvalvojat-formaattiin.