Kausi 1 Jakso 10
Kenttävalvontayksikkö suorittaa seurantaa, jonka tuloksena löytyy huumeita. Jouha on valvomassa turvallisuutta loppuunmyydyn Olympiastadionin ympäristössä kun Real Madrid ja Eintracht Frankfurtin kohtaa UEFA Super Cupissa.