Sinners and Saints
Klaus on vihainen johtuen tapahtumista, jotka vaaransivat hänen syntymättömän lapsensa, joten hän vaatii vastauksia Sophielta, jonka hän epäilee olleen mukana juonessa. Sophie paljastaa salaisuuden menneisyydestään Klausille ja Rebekahille.