Ihmeotukset: Grindelwaldin rikokset
Albus Dumbledore haluaa estää Grindelwaldia velhoineen hallitsemasta tavallisia ihmisiä, joten hän värvää entisen oppilaansa Lisko Scamanderin apuun.
Albus Dumbledore haluaa estää Grindelwaldia ja hänen puhdasverisiä velhojaan hallitsemasta tavallisia ihmisiä, joten hän värvää entisen oppilaansa Lisko Scamanderin auttamaan. Lisko suostuu, muttei osaa odottaa tulevia vaaroja.