Antoine, Sarya ja vapaaehtoiset asettuvat kurdikylään odottamaan Sharamanin pataljoonan saapumista. Hyökkäys alkaa yöllä. Kurdikylä säästyy, mutta jihadistit kukistavat kurdien naistaistelijat eturintamalla.