Sexy Beast
Gal Dove jää eläkkeelle gangsterihommista ja viettää lokoisaa elämää huvilallaan. Idylli hajoaa, kun vanha yhteistyökumppani ilmaantuu kuvioihin.
Gal Dove on jäänyt eläkkeelle gangsterihommista ja viettää nyt lokoisaa elämää espanjalaisen huvilansa uima-altaan äärellä. Mutta päivänpaisteinen idylli saa vakavan särön, kun Galin vanha yhteistyökumppani Don Logan ilmaantuu kuvioihin.