Auction of Promises
Julia osallistuu koulun varainkeruutapahtumaan, jossa hän yrittää tehdä vaikutuksen entiseen kollegaansa. Kevin taistelee narikan kanssa, ja vaikka Anne vastustaa asiaa, Liz huolehtii baarista.