Please Stand By
Wendy Walcott on 28-vuotias. Hän työskentelee leipomossa ja hänellä on autismi. Todistaakseen sisarelleen pärjäävänsä omillaan Wendy pakenee palveluasuntolastaan toimittamaan 500-sivuista Star Trek -käsikirjoitusta kirjoituskilpailuu.