Valtteri Bottas
F1-maailmanmestaruus on ollut Valtterin Bottaksen haave niin kauan kuin hän muistaa. Pajulahden treenipäivän lomassa Valtteri pohtii, mitä kaikkea sen tavoittelu vaatii.