Help!
Wallu Valpio, Martina Aitolehti ja Harri Moisio taistelevat kauden kahdeksannen jakson voitosta juontaja Kalle Lambergin johdolla. Parhaiten kysynyt kilpailija kerryttää hyväntekeväisyyspottia ja etenee semifinaaliin taistelemaan Jeopardyn mestaruudesta.