Puhutko tanssia? / Hämpylä / Kämppikset
Lucas ja Findley haluavat ystävystyä Maizien serkun kanssa, ja heidän on opeteltava uusi taito. / Lucas ystävystyy leluhämähäkin kanssa, ja Findley tuntee itsensä ulkopuoliseksi. / Lucas ja Findley päättävät muuttaa nukkekotiin asumaan.