Lucas ja Maizie yrittävät opettaa Findleytä tanssimaan, mutta se on vaikeampaa kuin voisi kuvitella! / Arlo on mielestään tarpeeksi iso ja vahva pöllö jättääkseen kotipesän. / Lucas pahoittaa Findleyn mielen nimittelemällä häntä ikävästi.